środa, 27 sierpnia 2014

henna khadi - jasny brąz na ciemnych włosach





Tak właśnie wygląda przygotowywanie henny khadi :) jest trochę bardziej pracochłonne niż przygotowanie farby, jednak myślę że dla efektów - warto!
henne zalałam wodą o temperaturze 50 stopni i dodałam duuużo odżywki alterra z granatem, ponieważ bałam się że moje i tak już suche włosy dalszego przesuszenia nie zniosą.




Nie powiem, bo nakładanie henny to istna katorga, szczególnie gdy robi się to pierwszy raz (baardzo nieumiejętnie). Najpierw zrobiłam zbyt gęstą mieszankę, później dolałam więcej wody i było ok.
taką zieloną pachnącą sianem paćke trzymałam około 2 godzin. Po tym czasie ją (nie)dokładnie zmyłam. Po wysuszeniu i przeczesaniu włosów wszędzie było pełno suchej, źle zmytej henny :(
Ale myślałam, ze przesusz będzie większy, a prawie wcale go nie zauważyłam. To znaczy, był taki jak zawsze :D pewnie to zasługa alterry :)

A efekty...



PRZED:



PO:





na drugi dzień:


bez lampy:


podsumowując: to był pierwszy, ale na pewno nie ostatni raz z henną :)
tylko, że następnym razem chyba wezme ciemny brąz, może wyjdzie mniej rudy.


8 komentarzy: