czwartek, 26 lutego 2015

L-cysteina dodana do maski

Unikam protein od dawien dawna, w obawie przed przeproteinowaniem i późniejszą walką z jego skutkami. Ale dzisiaj coś mnie tknęło! (możliwe, ze zbliżający się termin l-cysteiny którą zakupiłam dobry rok temu.. i ani razu nie użyłam)

W rolach głównych:
-olej ze słodkich migdałów
- l cysteina
- maska kallos
-balsam zakwaszający Strapiz acid balance

Szczerze mówiąc bałam się zastosować płukankę ze względu na przykry zapach (na którymś forum ktoś porównał go do zapachu "czterech liter" szatana, nie wiem, ale jak dla mnie to bardzo dobre określenie). Dlatego wpadłam na pomysł wsypania tego szatańskiego proszku w ilości nieprzekraczającej połowy małej łyżeczki i wymieszania razem z 3-4 łyżkami maski "Kallosa z olejem lnianym". A ze miałam już na głowie położony olej ze słodkich migdałów, to po chwili mieszanka l-cysteiny i maski wylądowała na moich włosach w celu zemulgowania oleju.
Całą miksturę trzymałam ok. 1,5 po czym zmyłam szamponem Babydream, a wisienką na torcie stał się balsam zakwaszający, który tak jak l-cysteina leżał nieużywany na półce już dłuugo dłuugo.

Ja z efektów jestem w miarę zadowolona, chociaż od razu po myciu (bez czesania, po nim jest gorzej) moje włosy wyglądają jak zawsze miernie :) Po lewej przed, po prawej stronie po.


Po prawym zdjęciu można stwierdzić , że powinnam próbować wydobyć skręt z moich włosów, jednak bez czesania są skołtunione, a po nim się prostują (jak na lewym zdjęciu). I co tu robić? :D

Ps. kupiłam sobie nożyczki fryzjerskie "Fox Student", już pierwszy centymetr poleciał :D

10 komentarzy:

  1. Moje fale bez czesania są bardzo poplątane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby tak po rozczesaniu trochę zwilżyć włosy, a potem ugniatać razem z jakimś stylizatorem (czy żelem z siemienia lnianego) lub upiąć np. w "ślimaki"? Nie przywrócić to skrętu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zwilzeniu woda robia sie straki, po slimakach mam powyginane koncowki a dlugosc jest prosta :( jedynie gdy jestem w nadmorskich miejscowosciach to moje wlosy normalnie sie kreca, w Warszawie po rozczesaniu pozostają takie jak na zdjęciu :/

      Usuń
    2. W takim wypadku może spray z solą :], kilka marek ma takie.

      Usuń
    3. Dobry pomysł, z tym ze bede musiala zamowic przez internet, bo nic takiego nie widzialam w moim mieście :)

      Usuń
  3. Powinnaś wydobywać skręt :) Masz prześliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie skręcił włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też słyszałam że l-cysteina strasznie niefajnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz ładne, długie i gęste włosy i proste i kręcone robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń