czwartek, 18 lutego 2016

Aktualizacja: luty (wielki powrót do blogowania)

W związku z maturą, wyprowadzką z domu, studiami i nowym otoczeniem blog mój pozostał na dłuższy czas bez właściciela, jednak oto i jestem! Przychodzę, tak na nowy początek z aktualizacją włosów, bo od  czegoś trzeba zacząć

 Przez okres, kiedy mnie tu nie było całkowicie zaniedbałam włosy ograniczając się do szamponu i od czasu do czasu odżywki z silikonami typu nivea long repair. Myślałam, ze skoro już wyprowadziłam włosy do jako-takiego stanu, przestałam używać suszarki, prostownicy, to wystarczy im tylko taka forma pielęgnacji, czyli jej brak. Przyznam, myliłam się. Włosy strasznie ucierpiały, szczególnie końcówki i byłam zmuszona je ściąć (ok. 10 cm). Przyczyniły się do tego stanu również szaliki, czapki, minusowe temperatury, spanie w mokrych włosach i wszystkie te rzeczy, których prawdziwe włosomaniaczki unikają :) Tak niestety moje włosy musiały przetrwać jesień i zimę.


Na długości nadal są przesuszone, ale wystarczy kilka miesięcy olejowania i po potraktowaniu ich bogatszą maską powinny wrócić do normy. Na razie jedynym plusem ich przesuszenia jest niesamowita objętość.


Długości nie mierzyłam, ale porównując z ostatnią aktualizacją są dużo krótsze.
A Wy pamiętacie o pielęgnacji włosów zimą?

10 komentarzy:

  1. Ah w końcu!
    Piękne masz te włosiska :3 Swoją droga - zdradzisz co to na pazurach?

    Zaparaszam też do mnie na włosomaniaczego bloga :D
    rudaurodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na paznokciach mam semilac 005 berry nude :)

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam :x wyczuwam kolejne lakierowe zakupy

      Usuń
  2. Piękny jest ten Berry nude, właśnie takiego szukałam :) Witamy z powrotem! Może uda się nawilżyć włosy i zatrzymać objętość :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne włoski. Moje są ostatnio trochę przesuszone więc muszę zdecydowanie wzmocnić pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanego powrotu do blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne włosy! A jaka gęstość.. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę długości i gęstości włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po zimie zawsze włosy wyglądają trochę gorzej, ale na pewno uda Ci się doprowadzić je do ładu :)

    OdpowiedzUsuń